Hij kreeg een oproep voor een
functioneringsgesprek over zijn leven,
hoe vond hij zelf dat het
ging? Waar zag hij zichzelf over 5 jaar?
Had hij nog aandachtspunten?
En welke doelen had hij
eigenlijk nog voor zichzelf
gesteld? Was hij tevreden?
Waar kreeg hij energie van?
Waar lagen de uitdagingen?
En wist hij wel dat er, qua
leven, geen uitzicht was
op een vast contract? Alles
was tijdelijk en alles,
alles, had een exit gesprek. Maar voel vooral
geen druk. Waar was hij trots
op? Hoe dacht hij
dat zijn omgeving hem ziet?
Wat waren zijn sterke punten?
Was hij betrokken? (Was hij wat?)
Waar heeft hij hulp
bij nodig? Wat waren zijn
resultaten?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten