dinsdag 23 juni 2026

Een oproep voor een functioneringsgesprek

Hij kreeg een oproep voor een functioneringsgesprek over zijn leven,
hoe vond hij zelf dat het ging? Waar zag hij zichzelf over 5 jaar?
Had hij nog aandachtspunten? En welke doelen had hij
eigenlijk nog voor zichzelf gesteld? Was hij tevreden?
Waar kreeg hij energie van? Waar lagen de uitdagingen?
En wist hij wel dat er, qua leven, geen uitzicht was
op een vast contract? Alles was tijdelijk en alles,
alles, had een exit gesprek. Maar voel vooral
geen druk. Waar was hij trots op? Hoe dacht hij
dat zijn omgeving hem ziet? Wat waren zijn sterke punten?
Was hij betrokken? (Was hij wat?) Waar heeft hij hulp
bij nodig? Wat waren zijn resultaten?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten