zondag 25 oktober 2020

Tattoo

Het was de dag dat ik een tattoo liet zetten, op mijn bovenarm.
Je ziet ‘m niet. Ik heb zo’n baan waarin dat niet kan. De tattooman
kwam aan huis. Zijn shop was vanwege de lockdown gesloten.
Wat hij nu deed, dat mocht eigenlijk niet, mobiel op pad,
apparatuur mee. Maar hij had ook twee kinderen, dus wat
moest hij? Wat wilde ik? Een tekst toch? Drie, vier, vijf regels?
Inclusief spelfout? Contant betalen, niet klagen achteraf. Wel
ontsmetten vooraf. Infecties, allergie en ziektes daarmee moest
je niet bij hem aankomen. Hij werkte steriel. Wist ik alles zeker?
Gedane zaken.  Dus, vriend, wat is de tekst? Is het liefde
of is het pijn? Strak lettertje wel. Laat je nog een review achter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.