zaterdag 25 oktober 2014

We hadden ruzie in de keuken

We hadden ruzie in de keuken, zij en ik.
Nu hier seks, dat is toch niet zo'n rare vraag.
Maar d'r hoofd stond er niet zo naar vandaag.
Ik hield me niet meer in en gaf haar een tik. 

En nu, haar bezig ziend met haar droog geschrei,
stond ik te koken van woede achter het fornuis,
en zei, we hebben het overal gedaan hier in huis,
kom, dan neem ik hier jou, en jij neemt hier mij. 

Juist vangt de Quooker te sissen en stomen aan.
Ik wijs naar het aanrecht, ik vraag of ze, nee ik gebied!
En ik druk haar billen stevig tegen de Bauknecht aan. 

De afzuigkap reageert op de hitte en springt aan.
Ze hijgt en steunt tussen spatel, vork en vergiet.
Ze ademt zwaar, maar om genade smeekt ze niet.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.