dinsdag 8 oktober 2013

Ballade van mijn vriendin die me belt dat ze later komt want...

Dag, met mij, ik kom wat later, ik heb de trein gemist.
Ja suf, ik zag 'm wegrijden toen ik het perron opliep.
En nu sta ik op een leeg station.
Ik kom la... wacht, ze roepen wat om
Wat? Oote... ja... vert...... sei.... vo...di...bla...en.
Lief, ik versta je slecht,
je kunt wel  vast gaan koken, ik sta hier nog wel even.
Alles staat hier vast, die trein is er nog niet.
Ze roepen weer wat om
Op p... dr... za... oote... boe...
Regent het bij jou ook zo?
Het striemt hier op de overkapping.
Nee, ik heb mijn boek en een krantje,
en m'n werk bij me natuurlijk.
Wacht, ik heb hier geen bereik (........)
En er is nog iets wat ik je zeggen  wil...
.......ik...zie..je... zo...
Liefje, ik hoor je niet meer, je bent weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.