zaterdag 24 december 2022

Opinions are like assholes, everybody has one

 Ben jij nog actief op het internet?
-Ik zit tegenwoordig op Twitter.

Twitter?

-Twitter.

En wat doe je daar dan?

-Ik geef daar mijn mening.

Dagelijks?

-Dagelijks.
Ongevraagd?
-Ongevraagd.
Dat is het?

-Dat is het.

Meer niet?

-Meer niet.
Je brengt zelf nooit een item aan?
-Nee, ik doe alleen meningen en 'retweets', dan lijkt het net alsof ik zelf een item aanbreng.

Dus je hoeft ook geen kennis van zaken te hebben, of een bepaalde status?
-Nee, je typt gewoon je mening, of dat je dat ook vindt. Meer niet, dat is het.
Dus voor Twitter hoef je niets te kunnen?
Je hoeft er niet voor te kunnen schrijven?
-Klopt, je hoeft er niets voor te kunnen.

Dus dan staat er dertig keer dezelfde mening onder een item,

en dan zet je die van jou daaronder?

-Uh, ja, dat is wat ik doe, gister, vandaag en morgen.

Nou, succes daarmee dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.