maandag 22 mei 2017

Cooling Down na het hardlopen



Als ik na een uur hardlopen in de volle zon, gedoucht, in de tuin zit, pilsje erbij, nieuwste plaat van The Feelies op repeat, en dan speciaal, drie noten zijn het maar, in dat nummer ‘Turn back Time’, is dat nou op een gitaar gedaan, of toch iets elektronisch, hoe dan ook, die drie noten gaan rechtstreeks naar mijn hart, je kunt me dan opdweilen. Dan ben ik volledig ontspannen. Maar dat had je al wel begrepen. En dan is er nog die song ‘Gone, gone, gone’, met die triomfantelijk dansende gitaar. Daar bied je geen weerstand tegen. En dan is er ook nog die nieuwe plaat van Grandaddy, om het af te maken, rillingen, man, wat een plaat, zalf voor mijn ziel, rechtstreeks naar m’n traanklieren. Je kunt niet eens meer rustig relaxen na het hardlopen in je achtertuin, wou ik maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.