woensdag 23 september 2015

Mijn leven is een interessant experiment



Mijn leven is een interessant experiment, gewaagd,
soms dubieus, maar tot nu toe de moeite waard.
Ik wik niet, denk niet na, gooi geen muntje op,
ik speel niet vals, ik sla gewoon de hoek om,
rechtstreeks de tombola in.
Ik had geen plan met jou, dacht gewoon:
Ik hou van jou, kijken wat er dan gebeurt.

Ik had geen plan, ik volg geen pad,
Ik heb nog nooit een program van het concert gehad.
Ik weet niet waar dit naar leiden zal,
en weet ook niet hoe lang het duurt.
En jij bent er nog steeds,
het kan zijn dat jij een beetje stuurt.
En ik hou nog steeds van jou,
ik denk, wat er ook gebeuren zal.

Er liggen ergens al besluiten klaar,
wachtend op mijn komst, klaar voor
al mijn schijnbewegingen. De weg
loopt recht, de weg loopt krom,
maar ik weet zeker dat ik er kom,
jij loopt immers aan mijn zij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.