dinsdag 16 juni 2015

Ik had een drukke week

Ik had een drukke week, er moest gewerkt, een vriend kwam langs, Er was bier, het werd laat, het werd vroeg, de daagse routine Diende zich aan, maar dit keer wat gehaast. Mijn moeder Moest bezocht. Ik nam een trein daartoe en vooruit, Nog een trein. Een computerprobleem moest opgelost, De software, er was van alles mee. Een klusjesman Kwam langs, hij was besteld voor offerte, planning En advies. Hij schetste een nabije toekomt met veel stof. Vrijdag wachtte mij een lange autorit dwars door de breedte Van het land. Tevens dient die rit voor een meet & greet Met mijn vrouw. De tijd zat krap. Ik wilde nog een boek, Gelukkig bleek er nog tijd voor een gedicht: dit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.