zondag 1 december 2013

Dichtende nachtportier zoekt werk - 32 uur

De nieuwe Horeca CAO bepaalt dat een nachtportier per week maar 19 uur mag werken. En ik werkte de afgelopen jaren 32 uur per week in de nacht. In Zutphen, in het IJsselhotel, in Zwolle, in Nunspeet en in Hotel Gilde in Deventer. Met plezier, want, al zeg ik het zelf, ik ben een goede nachtportier. En daarom is het jammer. Want hoe leuk nachtportieren ook is (je blust 'ns een brandje, je betrapt een insluiper, je verwisselt een bierfust, je ontmoet allerlei artiesten, je sust ruzies, je spreekt mensen van Kazachstan tot Zuid-Afrika, je feliciteert een vers bruidspaar, je dweilt de gangen, doet de afwas en verzorgt het ontbijt - en je ziet de zon opkomen) 19 uur per week levert te weinig salaris op.
 
Daarom zoek ik op termijn een andere baan. In de buurt van Deventer zou leuk zijn maar hoeft niet. 's Nachts mag, maar overdag werken is misschien ook wel weer 'ns leuk. En ook wel gezonder. Ik heb ervaring in, en affiniteit met, de gezondheidszorg (ouderen, psychiatrie, mensen met een verstandelijke beperking). En schrijven: columns, reportages, redactiewerk en interviewen blijft natuurlijk altijd leuk.

Meer weten? Geïnteresseerd in mijn cv,
of een interessante vacature tippen?

Mail me, ik stel dat erg op prijs:  a.m.van.hunenstijn@planet.nl 
 
                                                Bedankt 
                                     Michiel van Hunenstijn



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.